IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Atractivitatea brandului Republicii Moldova în exterior

Show simple item record

dc.contributor.author GRIGORAȘ, Maria
dc.contributor.author ȘVEȚ, Mădălina
dc.date.accessioned 2025-06-15T14:35:04Z
dc.date.available 2025-06-15T14:35:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation GRIGORAȘ, Maria și Mădălina ȘVEȚ. Atractivitatea brandului Republicii Moldova în exterior. In: Dezvoltarea Sustenabilă a Sectorului IMMurilor în Republica Moldova: Culegere de articole. Sesiune de colocvii, Chişinău, Ediția I, 6-8 Noiembrie, 2024. Colegiul de Studii Administrative și Fiscale. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al Universității Pedagogice de Stat "Ion Creangă ", 2024, pp. 12-17. ISBN 978-9975-46-996-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-996-8
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/32004
dc.description.abstract Republica Moldova, o țară cu o bogată moștenire culturală și tradiții bine păstrate, se află într-un proces de consolidare a identității sale internaționale printr-un brand de țară autentic și distinctiv. Într-o lume globalizată, în care competiția pentru atenția și încrederea investitorilor, turiștilor și partenerilor comerciali este intensă, Moldova își definește atractivitatea prin promovarea culturii, a peisajelor naturale și a unei industrii vinicole de prestigiu. Strategia sa de branding național se bazează pe valori precum autenticitatea, ospitalitatea și deschiderea către parteneriate internaționale. Această abordare complexă își propune nu doar să atragă atenția externă, ci și să sporească încrederea și respectul față de valorile și potențialul națiunii. Luând în consideratie cultura și tradițiile Republicii Moldova, aceasta dispune de un patrimoniu cultural profund, cu tradiții bine păstrate și o diversitate etnică bogată. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Colegiul de Studii Administrative și Fiscale en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject brănd en_US
dc.subject identitate en_US
dc.title Atractivitatea brandului Republicii Moldova în exterior en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account